Obserwatorzy

 Od kilkunastu dni mamy już kalendarzową jesień. Nie mogę nazwać się jesieniarą, bo zdecydowanie wolę lato :D Ale wiem, że i obecna pora roku może mieć swój urok oraz być piękna i złota. Gorsze, deszczowe dni z pewnością umili mi pudełko #autumnvibes, które dotarło do mnie pod koniec września od ekipy Pure Beauty.

Szata graficzna jest iście jesienna, idealnie nawiązuje do nazwy box'a. 

W środku znalazłam kosmetyki Garnier i Mixa - obie marki lubię, więc wszystko bardzo mnie ucieszyło :) Już pokazuję zawartość z bliska!

GARNIER VITAMIN C SERUM Z WITAMINĄ C NA NOC ROZŚWIETLAJĄCE

Wersja 'na dzień' z witaminą C i niacynamidem to mój wielki hit! Tego wariantu na noc jeszcze nie miałam, więc jestem ciekawa jak wypadnie w porównania z moim ulubieńcem :) Serum ma wysoką - 10% zawartość czystej witaminy C i kwasu hialuronowego. Dedykowane skórze zmęczonej i matowej - rozświetla, dodaje blasku, wygładza i sprawia, że cera jest wypoczęta.

Cena sugerowana: 52,99 zł/30 ml

GARNIER VITAMIN C ROZŚWIETLAJĄCY KREM POD OCZY

Obecność tego produktu bardzo mnie ucieszyła, bo od dawna miałam go na liście 'do wypróbowania' :) Krem zawiera bardzo ciekawe składniki aktywne: witaminę Cg, niacynamid, kofeinę i puder bananowy. Ma redukować 8 oznak zmęczenia, w tym cienie pod oczami i drobne linie dla świeżego, wypoczętego wyglądu skóry. Brzmi świetnie!

Cena sugerowana: 37,99 zł/30 ml

MIXA SENSITIVE SKIN EXPERT CERAMIDE PROTECT NAWILŻAJĄCY KREM OCHRONNY

Ten krem multifunkcyjny już mam i świetnie sprawdza się do 'rodzinnej pielęgnacji'. Nadaje się bowiem zarówno do twarzy, jak i ciała oraz rąk. Sprawdza się nawet przy bardzo suchej i wrażliwej skórze. Intensywnie nawilża, chroni i wspiera barierę hydrolipidową, nie zostawia tłustej warstwy oraz szybko się wchłania. Składniki aktywne zawarte w 10% formule to: ceramidy, skwalan i gliceryna. 

Cena sugerowana: 59,99 zł/30 ml

GARNIER SKIN NATURALS PREBIOTIC REGENERUJĄCE PŁATKI POD OCZY

Uwielbiam wszelkiego typu maseczki i umilacze domowego spa, więc płatki zdecydowanie mnie ucieszyły! Tym bardziej, że to dla mnie nowość :) Zawierają pół miliona frakcji probiotyków, które utrzymują prawidłowe pH, stymulują odbudowę bariery ochronnej i stabilizują mikrobiom skóry. Mają redukować drobne linie, worki i cienie pod oczami. Skóra ma wyglądać na zdrowszą, być gładsza, a oznaki zmęczenia - zredukowane. 

Cena sugerowana: 16,99 zł/6 ml

GARNIER SKIN NATURALS MASECZKA NA USTA

Akurat maseczki na usta nie miałam okazji jeszcze stosować, więc od razu mnie zaintrygowała! Została wzbogacona panthenolem i ekstraktem z wiśni. Ma za zadanie wzmacniać naturalną barierę ochronną ust i dbać o ich zdrowy wygląd. Podczas zimniejszych miesięcy moje usta często przechodzą kryzys, więc na pewno się przyda!

Cena sugerowana: 10,49 zł/5 g

GARNIER SKIN NATURALS HYDRA BOMB MASECZKA DO TWARZY W PŁACHCIE NAWILŻAJĄCA I WYGŁADZAJĄCA

Maski w płachcie Garnier zdecydowanie należą do moich ulubionych produktów tej marki. Nie mają sobie równych! W pudełku znalazłam wersję intensywnie nawilżającą z ekstraktem z granatu i kwasem hialuronowym, którą doskonale znam. Cudowanie nawilża i koi skórę, więc podczas najbliższych zimnych miesięcy z pewnością się przyda.

Cena sugerowana: 14,99 zł/32 g

GARNIER FRUCTIS GOODBYE DAMAGE KERATIN FILLER ODBUDOWUJĄCA KURACJA DO WŁOSÓW

Jedna z nowości z linii Goodbye Damage. Jak wspominałam w jednym z poprzednich open box'ów jeszcze nie miałam okazję jej poznać, ale chętnie to nadrobię. Jej formuła została wzbogacona 19% keratynowym kompleksem odbudowującym, który przenika przez powierzchnię włosa - wypełniając i odbudowując włókna oraz domykając łuski włosów.

Cena sugerowana: 22,99 zł/200 ml

GARNIER FRUCTIS GOODBYE DAMAGE KREM BEZ SPŁUKIWANIA 10W1

Tutaj z kolei kultowy kosmetyk z linii Goodbye Damage o którym słyszał chyba każdy :D W ostatnim czasie przeszedł on zmianę szaty graficznej, ale zawartość pozostała taka sama. Łączy właściwości maski i lekkość odżywki, przez co idealnie sprawdza się do codziennego stosowania. Bogaty skład sprawia, że drogocenne substancje wnikają w strukturę włosa. Regeneruje, dogłębnie nawilża pasma oraz chroni je przed łamaniem, uszkodzeniami i wysoką temperaturą.

Cena sugerowana: 25,99 zł/400 ml

 Box #autumnvibes krył w sobie kosmetyki, które pozwolą cieszyć się nawilżoną skórą, pełną blasku cerą i zdrowymi, lśniącymi włosami po lecie. Dzięki produktom Garnier i Mixa jesień będzie czasem regeneracji, odbudowy i intensywnego nawilżenia ♥

Część kosmetyków jest mi znana, ale muszę przyznać, że najbardziej cieszą mnie nowości - krem pod oczy, płatki i maseczka na usta :)

Znacie te produkty? Jak u Was się sprawdzają? Co najbardziej Was zaciekawiło?

Brak komentarzy:

Dziękuję za każdy komentarz - sprawia mi on sporo radości! :)
Na wszystkie pytania zamieszczone w komentarzach pod danym postem odpowiadam bezpośrednio pod nimi w komentarzu.

Zapraszam również do pozostania ze mną na dłużej. Będzie mi bardzo miło ♥

Większa część zdjęć zamieszczonych na blogu jest mojego autorstwa (jeśli nie - wyraźnie jest to zaznaczone). Ich kopiowanie jest zabronione! Nie kradnij, jeśli chcesz je gdzieś udostępnić najpierw zapytaj!