Obserwatorzy

 Ostatni dzień miesiąca to zdecydowanie idealny moment na podsumowania. U mnie tym razem czas na kosmetyczne nowości, które po poprzednim letnim szaleństwie są.. dość skromne.

Co potwierdzi fakt, że nawet udało mi się zrobić zbiorcze zdjęcie nowych produktów. Brakuje na nim jedynie jednej maseczki. Zazwyczaj nie chce mi się zbierać wszystkich produktów do jednego zdjęcia, a tym razem było ich na tyle mało, że mi się to udało :D Zapraszam więc na wyjątkowo szybki przegląd! Mimo niewielkiej ilości mam do pokazania sporo ciekawych produktów :)

Pierwszą promocją jaka skusiła mnie we wrześniu było 'poczuj klimat'. Wtedy w Rossmannie można było kupić za połowę ceny (a nawet mniej) produkty w stylu eko. Skusiłam się na dwa kuszące mnie od jakiegoś czasu produkty. Pierwszy to żel - olejek tołpa, który niemal od razu wylądował w użyciu, widziałyście go już nawet w ulubieńcach :D Jeśli chodzi o peeling Perfecta to o wiele bardziej kusiła mnie wersja bananowa, ale pech chciał, że nie była objęta promocją.. Dlatego wzięłam wersję różowe pomelo, ale jak wiadomo co się odwlecze to nie uciecze :D Produkt tołpa kosztował 8,55 zł, a Perfecta 9,49 zł - także super opłacalnie :)

Tutaj zakupy z cyklu tych podstawowych.. Kończył mi się naturalny podkład Lirene Natura, więc mimo lekkich obaw skusiłam się na równie łatwo dostępny Soraya Plante (18,99 zł). Jestem bardzo ciekawa jak się sprawdzi w porównaniu do poprzednika!

Totalnie nie wiem co mnie podkusiło by znowu kupić Rexonę, skoro jej zapachy totalnie mnie nie przekonują. Liczyłam, że może w wypadku shower fresh będzie inaczej i woń okaże się delikatna. Nic bardziej mylnego! Jest mega dusząco, co ciekawe już miałam tą wersję kilka lat temu (mimo, że wydawało mi się, że jest inaczej :D) i wtedy mi się jeszcze podobała. Cóż chyba moje gusta się zmieniły :P Kosztowała na promocji ok. 7 zł, więc jakoś ją zmęczę..

Maseczki Dermaglin zdecydowanie nie były niezbędnym zakupem, ale raczej zachcianką :D Nie mogłam jednak przejść obojętnie od ich super ceny. Pod koniec września załapały się w biedronce na promocję 2+2, więc wychodziły po 2,50 zł/sztuka. Dla mnie super opłacalnie, nie widziałam ich jeszcze w lepszej cenie :D Od dawna miałam je na liście, więc czuję się usprawiedliwiona. Jak zużyję wszystkie wersje planuję napisać zbiorczy post, więc stay tuned :)

Wierzcie lub nie, ale na zdjęciu wyżej widzicie moje JEDYNE zakupy z września. Dla mnie to imponujący wynik :D Oczywiście nowy miesiąc bez zakupu nowej maseczki nie jest możliwy :D Wciąż mam w planie sprawdzić wszystkie maseczki Nacomi, więc jako, że w zapasach nie mam już masek oczyszczających w większych opakowaniach skusiłam się na czarną maseczkę Nacomi Next Level. Akurat była na promocji za 18,89 zł w Hebe, co skusiło mnie do zakupu.

Krem pod oczy był zakupem niezbędnym na zastępstwo po Nacomi. Akurat w zwierciadle można było upolować kremy Vianka za 12 zł, więc sporo taniej niż regularnie. O wiele bardziej kusiła mnie wersja odżywcza niż przeciwzmarszczkowa, ale postanowiłam nie wybrzydzać i zadowolić się tym co jest :D

We wrześniu sprzyjało mi szczęście na wizażu i dostałam się do testowania nowej serii Tołpa autentic opartej na naturalnych składnikach i minimalizacji ich ilości w składzie. Oba produkty przeszły wstępne testy i zapowiadają się obiecująco, zwłaszcza krem :)

Na tym kończę te wyjątkowo krótkie nowości, co oczywiście mnie cieszy. Tym bardziej, że w sierpniu wydałam ok. 54 zł, a we wrześniu jedyne 30,90 zł - więc super wynik!

Co najbardziej zainteresowało Was wśród tych nowości? Na jakie recenzje czekacie?

16 komentarzy:

  1. Ciekawa jestem bardzo co powiesz o tej masce Nacomi :) A co do deo Rexona to miałam w wersji w sztyfcie i ten zapach to jest jakaś tragedia🙈

    OdpowiedzUsuń
  2. Maseczek Dermaglin jestem niezmiernie ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie same nowości. Mam wrażenie, że wypadłam z obiegu xd
    Ciekawe jak ten podkład Soraya wypadnie bo z takich produktów to ja daawno nic nowego nie miałam ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne nowości, jestem bardzo ciekawa tych kosmetyków z Tołpa Authentic. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie dowiem się czegoś więcej na temat tego serum z marki Tołpa ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam keep pod oczy z Vianka w wersji pomarańczowej i pozytywnie mnie zaskoczył 😀

    OdpowiedzUsuń
  7. Jesteś mistrzynią okazji. Ja to wiecznie jak w rossmannie widzę coś w promocji to przy kasie okazuje się,że płacę normalną cenę 🤷‍♀️. Mój gust co do rexony też się zmienił. Kiedyś bardzo lubiłam, a teraz i mnie dusi zapach. Przyzwyczaiłam się już do kulek nivea i nawet nie myślę wracać do rexony. Ten krem pod oczy z vianka miałam w próbkach i był całkiem spoko, ale jak to z próbkami nie miałam okazji dogłębnie go przetestować. Z drugiej strony po kilku użyciach nie czułam, że koniecznie muszę go kupić. Jestem bardzo ciekawa co powiesz o soraya plante, bo wiele dobrego o nim słyszałam od polskich youutberek. Latem trochę zawitałam pooglądać polskiego youtuba i soraya plante najbardziej utkwił mi w głowie. Czekam na recenzję tej dwójki z tołpy. No ciekawe czy serum zwęzi pory ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawi mnie ten peeling z Perfecty, wdaje się całkiem fajny:) Czekam na recenzję maseczek z Dermaglin, jestem ciekawa jak się u Ciebie sprawdziły :) Szkoda, że ja nie trafiłam na taką fajną promocję przy zakupie ich :(

    OdpowiedzUsuń
  9. ile ciekawych nowości, żadnego znich wczesniej nie znałam

    OdpowiedzUsuń
  10. No wow! Jestem w szoku :D Ależ tego mało! Niemniej jednak same ciekawe kosmetyki. Czekam na recenzję tych cudów z Tołpy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Witam serdecznie ♡
    Mam ten krem z vianka, ale dopiero raz go używałam :) Wszystkie produkty wyglądają super, aż chce się je wypróbować :) Sama chętnie bym po nie sięgnęła, mam nadzieję że będę miała okazję je wypróbować :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  12. Chętnie przeczytam recenzję maseczki Nacomi, bo ciekawią mnie bardzo maski z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  13. We wrześniu nawet w budżecie się zmieściłaś :) super mają opakowania te maseczki.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz - sprawia mi on sporo radości! :)
Na wszystkie pytania zamieszczone w komentarzach pod danym postem odpowiadam bezpośrednio pod nimi w komentarzu.

Zapraszam również do pozostania ze mną na dłużej. Będzie mi bardzo miło ♥

Większa część zdjęć zamieszczonych na blogu jest mojego autorstwa (jeśli nie - wyraźnie jest to zaznaczone). Ich kopiowanie jest zabronione! Nie kradnij, jeśli chcesz je gdzieś udostępnić najpierw zapytaj!