Obserwatorzy

W ostatnich miesiącach ekipa Pure Beauty na prawdę nas rozpieszcza dodatkowymi pudełkami! W październiku oprócz standardowej comiesięcznej edycji dostałam również box 'zachowaj wakacyjny blask skóry'. Dziś zapraszam na jego open box!


Szata graficzna jak zawsze jest na wysokim poziomie! Idealnie nawiązuje do tej edycji i zawartości - myślę, że budzi skojarzenia z pewną serią kosmetyków? Jestem ciekawa czy zgadliście po samej grafice co kryje się w boxie - dajcie znać :)

Na wstępie jak zawsze znalazłam ulotkę z przedstawieniem zawartości pudełka. Skoro o niej już mowa to jak dla mnie jest genialna, najlepsza z wszystkich dodatkowych edycji jakie otrzymałam! :) 

W środku znalazłam kosmetyki, które pozwolą zachować wakacyjny glow na dłużej. Zadbają o rozświetlenie cery, wyrównanie jej kolorytu i utrzymanie skóry w dobrej kondycji. 

Nie przedłużając zapraszam na prezentację zawartości!

GARNIER SKIN NATURALS VITAMIN C SUPER SERUM Z WITAMINĄ C NA PRZEBARWIENIA

Serum, które poznałam właśnie dzięki Pure Beauty, a ta buteleczka będzie moją 3. Myślę, że mogę nazwać ten produkt jednym z odkryć tego roku, dlatego bardzo ucieszyłam się z jego obecności! W składzie znajdziemy: pochodną witaminy C, niacynamid i kwas salicylowy. Takie połączenie działa cuda na mojej problematycznej skórze! W stu procentach zgadzam się z obietnicami producenta. Przy regularnym używaniu buzia jest wygładzona, promienna, ma wyrównany koloryt, a przebarwienia są zredukowane. 

Cena sugerowana: 54,99 zł/30 ml

GARNIER SKIN NATURALS VITAMIN C ROZŚWIETLAJĄCE SERUM Z WITAMINĄ C NA NOC

Tej wersji akurat nie znam, ale skoro poprzednia tak świetnie się u mnie sprawdza to mam nadzieję, że z tą będzie podobnie :D Skład serum opiera się na czystej witaminie C i kwasie hialuronowym. Ma zapewnić efekt rozświetlonej, gładkiej i wypoczętej skóry.

Cena sugerowana: 59,99 zł/30 ml

GARNIER SKIN NATURALS PŁYN MICLARNY Z WITAMINĄ CG

Ten produkt jest mi dobrze znany i bardzo go lubię! Zresztą pojawił się on nawet w jednych z moich ulubieńców obok wspomnianego wcześniej serum :) Z łatwością zmywa makijaż i oczyszcza buzię z zanieczyszczeń. Jednocześnie nie podrażnia i wykazuje dodatkowe działanie pielęgnacyjne - dodając blasku i rozświetlając cerę.

Cena sugerowana: 29,99 zł/400 ml


GARNIER SKIN NATURALS NAWILŻAJĄCA MASKA DO TWARZY Z WITAMINĄ C

Jakiś czas temu miałam okazję używać tej maski, ale chętnie ją sobie przypomnę. Dzięki połączeniu witaminy C i kwasu hialuronowego rozświetla i jednocześnie dba o odpowiedni poziom nawilżenia. Oprócz tego odświeża, wygładza i dodaje blasku. 

Cena sugerowana: 14,99 zł 


MAYBELLINE NEW YORK KOREKTOR INSTANT ERASER

Oprócz produktów do pielęgnacji twarzy w box'ie znalazłam również coś do makijażu! Pierwszy kosmetyk z tej kategorii to kultowy korektor z gąbeczką od Maybelline. Wiele razy myślałam o jego kupnie, więc cieszę się, że w końcu będzie mi dane go poznać :D W box'ie znalazł się najjaśniejszy odcień 01, więc super! Producent określa go jako średniokryjący. Oprócz kamuflowania cieni pod oczami i niedoskonałości ma również działanie nawilżające.

Cena sugerowana: 59,99 zł/6,8 ml

MAYBELLINE NEW YORK PODKŁAD ROZŚWIETAJĄCY SUPER STAY 24H SKIN TINT

Ostatni produkt z pudełka to podkład rozświetlający od Maybelline. Ostatnio stał się on bardzo popularny - pojawiał się dosłownie wszędzie :D Mnie również zaciekawił! Obawiam się tylko koloru, bo odcień 06 nie jest najjaśniejszym, ale jednym z 'środkowych' w całej gamie. Chyba będzie musiał poczekać do lata. Zawiera pochodną witaminy C, dzięki czemu ma zapewniać dodatkowe rozświetlenie. Producent obiecuje naturalne krycie i efekt glow, więc zapowiada się obiecująco! 

Cena sugerowana: 76,99 zł/30 ml

Tak prezentuje się zawartość box'a Pure Beauty stworzonego we współpracy z marką Garnier i Maybelline. Jestem z niej bardzo zadowolona! Kosmetyki do pielęgnacji twarzy w większości znam, ale świetnie się u mnie sprawdziły, więc tym chętniej do nich wrócę. Kolorówka to dla mnie nowość, ale oba produkty mnie kusiły, więc cieszę się, że będę miała okazję je poznać! Dziękuję Pure Beauty za wspaniały prezent ♥

Znacie produkty z tego pudełka? Jak oceniacie zawartość? Co najbardziej Was ciekawi?

[Współpraca reklamowa z Pure Beauty.]

8 komentarzy:

  1. To jest jedno z fajniejszych pudełek! ♥ Kocham pielęgnację z Garniera, kolorówka Maybelline też jest suuuuper!

    OdpowiedzUsuń
  2. Używałam wszystkiego poza podkładem. Jedyne co to nie lubię tego korektora strasznie wysusza mi okolice pod okiem 😀

    OdpowiedzUsuń
  3. Najbardziej ucieszył mnie ten korektor, bo nigdy jeszcze go nie miałam :) Kosmetyki z witaminą C są zawsze u mnie mile widziane ♥️

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo, świetny box! Witamina C to faktycznie super składnik na zimę, idealnie zredukuje przebarwienia po lecie! Kosmetyki Maybelline też hitowe :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna zawartość. Wszystkie produkty chętnie bym wypróbowała. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak poprzedni box dodatkowy mi się nie widział, tak ten myślę, że jest genialny. Zarówno pod względem pomysłu na niego, jak i zawartości. Sera, płyn micelarny i maseczka to te kategorie, które zawsze się przydadzą i zawsze się zużyją. Szczególnie cieszę się, że dostałaś produkty do makijażu i serdecznie proszę o recenzje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, myślę, że podoba nam się z tego względu, że jest połączeniem naszych ulubionych kategorii - pielęgnacji twarzy i kolorówki :D Co do makijażu to podkład jest stanowczo za ciemny, więc musi poczekać do kolejnego lata na pewno.

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz - sprawia mi on sporo radości! :)
Na wszystkie pytania zamieszczone w komentarzach pod danym postem odpowiadam bezpośrednio pod nimi w komentarzu.

Zapraszam również do pozostania ze mną na dłużej. Będzie mi bardzo miło ♥

Większa część zdjęć zamieszczonych na blogu jest mojego autorstwa (jeśli nie - wyraźnie jest to zaznaczone). Ich kopiowanie jest zabronione! Nie kradnij, jeśli chcesz je gdzieś udostępnić najpierw zapytaj!