Obserwatorzy

 Listopad kończę postem z nowościami ostatnich 2 miesięcy. Jednocześnie jest to już ostatni post z tej serii w tym roku! Ale zleciało :D Na przełomie starego i nowego roku podsumuje jeszcze ile wydałam łączenie w 2023 na kosmetyki. Jednak póki co zapraszam na przegląd ostatnich nowości!

Zaczynam od zakupów w biedronce, gdzie na promocji skusiłam się na nowe maseczki do twarzy bebeauty (1,49 zł/sztuka). Przyznaję, że była to typowa zachcianka :D Innym razem kupiłam krem do rąk - potrzebowałam go na już, więc kupiłam bez promocji za 5,99 zł. Wersję z masłem shea uwielbiam, więc jestem ciekawa jak wypadnie ta z olejkiem migdałowym :)

Druga i jednocześnie ostatnia część październikowych zakupów pochodzi z Rossmanna - wszystko kupione na promocji. Żel Tołpa z kwasem mlekowym (18,99 zł) ciekawił mnie od dawna. Kupiłam go na wymianę i od razu zabrałam do łazienki, więc spodziewajcie się wkrótce jego recenzji :)
Po tym jak pozytywnie zaskoczył mnie arbuzowy antyperspirant Rexona z serii maximum protection skusiłam się na kolejną wersję o zapachu limonki i lilii wodnej (17,99 zł). Do tego dobrałam ulubiony żel do brwi Eveline (13,49 zł) - nie wiem, które to już moje opakowanie, ale na pewno nie ostatnie :D

Październikową edycję Pure Beauty 'zrelaksuj się' pokazywałam dokładnie w tym poście. Znalazłam w niej niemal same perełki do domowego spa!

Oprócz comiesięcznego pudełka Pure Beauty w minionym miesiącu otrzymałam również dodatkowy box stworzony we współpracy z marką Garnier i Maybelline. Znalazłam w nim same perełki - sporo z nich już znam i bardzo lubię! :) Dokładną prezentację znajdziecie w tym poście


 W listopadzie zupełnie przypadkowo udało mi się dorwać maseczkę Vianek z gazetą zwierciadło (12,88 zł). Wersja w saszetce świetnie się u mnie sprawdziła, więc cieszę się, że teraz mam pełnowymiarowe opakowanie. 
W hebe na promocji 1+1 za 1 zł skusiłam się na produkty Sally Hansen. Top coat to mój ulubieniec, poprzednia butelka mi się już kończy, więc niedługo będzie do wymiany. Do niego dobrałam sobie lakier z tej samej serii - swoją drogą to mój 1 z linii Insta Dri. Bardzo długo za mną chodził, więc w końcu się skusiłam :D Miałam go już nawet na paznokciach i wygląda bardzo efektownie! ♥ Za oba zapłaciłam 23,99 zł.

Przy okazji innej wizyty w Rossmannie na promocji kupiłam peeling do ciała Soraya (14,99 zł). Z serii Body Ceremony niedawno zdenkowałam peeling solny, który bardzo mi podpasował. Teraz dla odmiany postawiłam wersję cukrową. Na black week w biedronce skusiłam się na dezodornaty Dove. Może nie był to zakup konieczny, ale promocja 1+1 była bardzo kusząca :D Łącznie zapłaciłam 19,49 zł, więc jeden wychodził za niecałą dychę.

Na koniec przesyłka z wizaż. W ramach klubu recenzentki udało mi się dostać do testowania podkładu i matowej pomadki Rimmel oraz tuszu do rzęs Miss sporty. Jestem ciekawa jak wypadną, a zwłaszcza podkład, który kiedyś uwielbiałam w wersji w tubce :)

Oprócz tego na koniec miesiąca przybyła do mnie również przesyłka Pure Beauty, ale ją pokaże dokładnie w grudniu! 

Podsumowując w październiku za zakupy wydałam 59,44 zł i dotarły do mnie 23 produkty. Natomiast w listopadzie - 71,35 zł, a nowych kosmetyków było 9.

Znacie coś z moich nowości? Coś wpadło Wam w oko?

8 komentarzy:

  1. Znam sera Garnier i top Sally Hansen. Paczkę od Wizaz też mam, więc będziemy się wymieniać wrażeniami :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawią mnie te maseczki z Biedronki i krem do rąk z olejkiem migdałowym. Ta niebieska wersja zapowiada się sztosem. Miałam Rexonę o zapachu arbuza, więc chętnie kiedyś skuszę się na limonkę. A tak to z nowości znam tylko żel do brwi z Eveline :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam te dwa pudełka z PB, miałam też peeling z Soraya w niebieskiej wersji - był super. Żel z Eveline też miałam tyle, że transparentą wersję i był w porządku 😀

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe produkty :D
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe produkty :D
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę w końcu kupić sobie ten żel do brwi. Pamiętam, że polecasz go już bardzo długo ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dużo fajnych kosmetyków i boxów ;) Ten krem do rąk z biedry mnie kusi, ale ten drugi, bo czytałam dużo dobrego, ale póki nie zużyje tego co mam w domu to się powstrzymuje ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz - sprawia mi on sporo radości! :)
Na wszystkie pytania zamieszczone w komentarzach pod danym postem odpowiadam bezpośrednio pod nimi w komentarzu.

Zapraszam również do pozostania ze mną na dłużej. Będzie mi bardzo miło ♥

Większa część zdjęć zamieszczonych na blogu jest mojego autorstwa (jeśli nie - wyraźnie jest to zaznaczone). Ich kopiowanie jest zabronione! Nie kradnij, jeśli chcesz je gdzieś udostępnić najpierw zapytaj!