Obserwatorzy

Nowy miesiąc zawsze wiąże się u mnie z open box'em najnowszego pudełka Pure Beauty! Maj to miesiąc w którym obchodzimy dzień mamy. Pure Beauty zadbało o to, by w tej edycji pojawiły się produkty idealne do sprezentowania właśnie naszym mamom :)

 
Ja także podzieliłam się zawartością pudełka Glamour Heaven z moją mamą :) Ale zanim pokażę dokładnie co znalazłam w środku nie mogę nie wspomnieć o wspaniałej szacie graficznej! Paw pięknie się prezentuje, a całość wygląda bardzo elegancko - idealnie pasuje do nazwy tej edycji ♥
 

CLARENA KREM DO TWARZY SNAIL MUCIN CREAM - MINI WERSJA

Kremy tej marki pojawiły się już w którymś z poprzednich pudełek. Wtedy podarowałam go mamie i tym razem zrobiłam tak samo. Z poprzedniej wersji była bardzo zadowolona, więc i z tej bardzo się ucieszyła :) W tej edycji można było znaleźć 1 z 3 losowo wybranych wersji - Hyaluron 3D Cream (z 3 rodzajami kwasu hialuronowego), 60 Seconds Snake Cream (z jadem węża) i Snail Mucin Cream (z ekstraktem ze śluzu ślimaka). 

Cena sugerowana: 50 zł/15 ml

Dodatkowo na hasło: 'Pure20' i przy zakupach od 200 zł otrzymacie rabat 20% na wszystko na stronie www.e-clarena.eu. Kod rabatowy ważny do 30.06.2024 r.
 

PROFUSION EYEYLINER BRIGHT LIGHT NEON

Z tego co się orientuję jest to nowa marka w box'ach Pure Beauty. Sama o niej nigdy nie słyszałam. Eyeliner pięknie się prezentuje i na pewno będzie nie lada gratką dla fanek makijażu - zwłaszcza na wakacje i letnie festiwale. Mi jednak się nie przyda, bo nie używam tego typu produktów, więc poszukam mu nowego właściciela.

W box'ie można było znaleźć jeden z losowo wybranych kolorów z linii Pastel lub Neon.

Cena sugerowana: 31,99 zł/1,5 ml

SENSIBIOME PREBIOTIC SKIN CARE KREM DO RĄK

Kremów do rąk używam przez cały rok, więc i ten z chęcią poznam. Zwłaszcza, że spotykam się z nim po raz pierwszy. Poprzednik akurat dobijał dna, więc od razu rozpoczęłam testowanie. Możecie wyczekiwać jego recenzji :) Formuła kremu opiera się na skuteczności działania prebiotyków, postbiotyków i biofermentu - oleju z kamelii japońskiej.

Cena sugerowana: 19,99 zł/50 ml

SANTA MONICA PIANKA SAMOOPALAJĄCA BODY MEDIUM

To drugi i zarazem ostatni produkt w tej edycji, który mi się nie przyda. Podobnie jak eyeliner tak i pianka samoopalająca ukierunkowane są raczej do określonej grupy osób korzystających z tego typu produktów. Jak akurat szybko i łatwo się opalam, więc nie mam potrzeby używania kosmetyków brązujących :) Ale majowa edycja jest idealna do umieszczenia w niej produktów samoopalających. Pianka pozwala na stopniowe budowanie opalenizny, ma łatwą w aplikacji formułę i pozwala uzyskać średni efekt opalania, bez plam i zacieków.

Cena sugerowana: 44,99 zł/150 ml

Dodatkowo z kodem: 'PUREBOX' do 1 zamówienia powyżej 50 zł na stronie www.sklep.santamonica.com.pl otrzymacie krople samoopalające za 1 zł. Kod ważny do 30.06.2024 r.


MAX FACTOR TUSZ DO RZĘS MASTERPIECE 2W1 LASH WOW
 
Tutaj produkt, który mega mnie ciekawi! Zawsze intrygowały mnie tusze 2 w 1 z przekręcaną szczoteczką, którą można zmieniać zależnie od efektu jaki chcemy uzyskać. Nigdy takiego nie miałam, więc cieszę się, że w końcu udało się spełnić to chciejstwo :D Zależnie od szczoteczki, której użyjemy tusz ma rozdzielić i wydłużyć rzęsy lub je unosić i zwiększać ich objętość. 
 
Cena sugerowana: 79,99 zł/7 ml
 

LIRENE POWER OF PLANTS WYGŁADZAJĄCY OLEJKOWY ŻEL POD PRYSZNIC OPUNCJA
 
Marka Lirene już dawno nie pojawiała się w box'ach, a bardzo lubię ich kosmetyki, więc ucieszyłam się z ich 'powrotu'. Jak wiele razy mówiłam - żeli pod prysznic nigdy dość! Ten ma kwiatowy zapach i olejkową formułę, która ma dodatkowo pielęgnować i nawilżać skórę. Jestem go ciekawa!
 
Cena sugerowana: 19,99 zł/200 ml
 

RIMMEL THRILL SEEKER GLASSY GLOSS

Nowy produkt Rimmel, który od razu po premierze stał się wiralowym produktem! Wiele osób go poleca, więc cieszę się, że i ja będę mogła go wypróbować. Zwłaszcza, że latem dużo chętniej sięgam po błyszczyki :) Ten oprócz nadania ustom lekkiego koloru i blasku ma również nawilżać usta dzięki zawartości kwasu hialuronowego i antyoksydantów. Do tego ma piękny owocowy zapach i wygodny aplikator XXL. Mój kolor to 500 pine to the apple - przygaszona, różowa czerwień :)

Cena sugerowana: 49,99 zł/10 ml
 
STARS FROM THE STARS ODŻYWCZO - ROZŚWIETLAJĄCY BALSAM DO CIAŁA UNIVERSE BALM
 
Balsamy to moja ulubiona kategoria produktów wśród pielęgnacji ciała. Markę Stars from the stars też zresztą bardzo lubię. Wszystkie ich kosmetyki jakie miałam bardzo dobrze mi się sprawdziły, więc ucieszyłam się, że będę miała możliwość poznania kolejnej nowości. Tym bardziej, że jest to balsam rozświetlający, więc na lato idealnie! ♥

Cena sugerowana: 16,99 zł/200 ml
 

EFEKTIMA VEGE HYDROŻELOWE PŁATKI POD OCZY ROZJAŚNIAJĄCE I UDOSKONALAJĄCE KURKUMA & PIETRUSZKA
 
Jedyny produkt z tej edycji, który znam. Poznałam go właśnie dzięki Pure Beauty i byłam z niego bardzo zadowolona, więc chętnie do niego wrócę! Wszelkiego typu umilacze domowego spa, jak maseczki i płatki są u mnie zawsze mile widziane :D

Cena sugerowana: 6,99 zł/op.
 

REGENERUM TRYCHOLOGICZNY PEELING ENZYMATYCZNY DO SKÓRY GŁOWY

Nie kojarzę, żeby peelingi do skóry głowy pojawiły się wcześniej w box'ach Pure Beauty. Obecność tego typu produktu mnie zaskoczyła, ale w pozytywnym znaczeniu :) Peelingi do skóry głowy stosuję regularnie i wybieram właśnie te enzymatyczne, więc jestem bardzo ciekawa produktu Regenerum. Już trafił do mojej łazienki, bo poprzednik akurat się skończył, więc możecie spodziewać się jego recenzji :)
 
Cena sugerowana: 39 zł/110 ml
 

PROSALON SERUM KOLAGENOWE Z KWASAMI OMEGA 3-6-9
 
Ostatnio polubiłam produkty do włosów bez spłukiwania, więc i to serum chętnie sprawdzę na moich pasmach. Ma wygładzać włosy, nadawać im połysk, ułatwiać rozczesywanie, a także chronić przed działaniem wysokiej temperatury. Dodatkowo ogranicza łamliwość i rozdwajanie się końcówek.
 
Cena sugerowana: 24,99 zł/100 ml
 

HIMALAYA ROZŚWIETLAJĄCA MICELARNA PIANKA DO MYCIA TWARZY Z ORGANICZNĄ RÓŻĄ

Kiedyś nie byłam wielką fanką pianek do mycia twarzy, ale w ostatnim czasie je polubiłam! Jestem bardzo ciekawa jak wypadanie u mnie ta od Himalaya - zwłaszcza, że już dawno nie miałam ich kosmetyków :)

Cena sugerowana: 20,99 zł/150 ml

Glamour Heaven to kolejna bardzo udana edycja od Pure Beauty! Zawartość jest różnorodna, bo w środku znalazłam: 3 produkty do pielęgnacji twarzy, 4 - do pielęgnacji ciała, 2 - do pielęgnacji włosów i 3 kosmetyki do makijażu. Każdy znajdzie coś dla siebie! Moje TOP 3 tego pudełka to: tusz Max Factor, trychologiczny peeling do skóry głowy Regenerum i pianka do mycia twarzy Himalaya. Wartość tej edycji to ok. 406 zł, a pudełko możecie zamówić na stronie Pure Beauty już za 114 zł! :)

 Jak oceniacie zawartość tej edycji? Co najbardziej wpadło Wam w oko? 

[Współpraca reklamowa z Pure Beauty.]

4 komentarze:

  1. Grafika boxa rzeczywiście bardzo ładna. Krem jak to krem. Mnie akurat nie jara. Eyeliner rzeczywiście fajny na festiwale i imprezy w plenerze. Kremów do rąk nie używam za wiele, więc to też lekkie meh. A pianka totalnie meh, bo też się nie samoopalam. Tusz do rzęs jak zawsze super. Tak jak gadałyśmy, powinno być ich więcej w pudełkach. Żel pod prysznic też super. To się akurat zawsze zużywa. Błyszczyk i rozświetlający balsam - ekstra. Fajnie, że umieścili takie bardziej "letnie" produkty. Płatki pod oczy zawsze mnie zadowalają :D. Tak myślałam, że bardzo się ucieszysz z peelingu do skóry głowy. Serum do włosów i pianka spoko. Takie rzeczy zawsze się przydadzą i szybko schodzą. Box spoko, ale np poprzedni mi się bardziej spodobał.

    OdpowiedzUsuń
  2. To pudełko jest cudne ♥

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz - sprawia mi on sporo radości! :)
Na wszystkie pytania zamieszczone w komentarzach pod danym postem odpowiadam bezpośrednio pod nimi w komentarzu.

Zapraszam również do pozostania ze mną na dłużej. Będzie mi bardzo miło ♥

Większa część zdjęć zamieszczonych na blogu jest mojego autorstwa (jeśli nie - wyraźnie jest to zaznaczone). Ich kopiowanie jest zabronione! Nie kradnij, jeśli chcesz je gdzieś udostępnić najpierw zapytaj!