Obserwatorzy

Pierwszy długi majowy weekend za nami i czas powoli wracać do rzeczywistości.. Na szczęście to nie jedyne dłuższe wolne w tym miesiącu :D 

Bezpośrednio przed majówką dotarła do mnie przesyłka od Pure Beauty. Czekała mnie miła niespodzianka, bo oprócz standardowego co miesięcznego box'a otrzymałam dodatkowe pudełko 'najlepsza pielęgnacja to regeneracja'.

Opakowanie zdradza jaka marka kryje się w środku - La Roche Posay. Osobiście nie znam jej jeszcze zbyt dobrze, a jej produkty poznałam właśnie dzięki Pure Beauty :)

Tym razem w box'ie czekały na mnie dwa dermokosmetyki przeznaczone do regeneracji i nawilżenia skóry, a jeden do ochrony SPF.

CICAPLAST SERUM B5

Pierwszy produkt to intensywnie regenerujące serum do twarzy dedykowane codziennej pielęgnacji skóry odwodnionej, suchej i podrażnionej, a także skłonnej do zaczerwienień. W składzie znajdziemy silnie regenerujące i kojące składniki aktywne - 10% witaminy B5 (pantenol), kwas hialuronowy i opatentowane frakcje prebiotyczne Aqua Posae. Jego innowacyjna formuła tworzy na skórze niewyczuwalną barierę chroniącą przed szkodliwymi czynnikami zewnętrznymi i zapewnia optymalne warunki do regeneracji. Efekty jakie obiecuje producent to: natychmiastowe nawilżenie skóry, regeneracja i ukojenie, wygładzenie i ochrona przed suchością. 

CICAPLST BAUME B5+

Silnie regenerujący balsam kojący to zdecydowanie multifunkcyjny produkt - ma aż 15 zastosowań! Można go z powodzeniem stosować zarówno do ciała, jak i do twarzy, u dzieci i u dorosłych. Jego formuła zawiera: opatentowany składnik Tribioma wspierający równowagę mikrobiomu skóry, łagodzący Pantenol (5% witaminy B5) i regenerujący Madekasozyd. Ma natychmiastowo koić, przyśpieszać proces regeneracji naskórka i zmniejszać widoczność zmian skórnych. 


ANTHELIOS UVMUNE 400 NIEWIDOCZNY FLUID SPF50+

Ostatni dermokosmetyk z box'a to ochronny fluid do twarzy zapewniający szerokie spektrum ochrony przed najbardziej szkodliwymi promieniami UVA i UVB. Skutecznie chroni skórę przed głębokimi uszkodzeniami komórek, zapobiega poparzeniom i spowodowanym słońcem objawom starzenia się skóry. Producent zapewnia, że fluid ma niewidoczne wykończenie, łatwo się wchłania, nie jest tłusty i nie pozostawia białych śladów, przez co idealnie sprawdzi się pod makijaż.

Dziękuje ekipie Pure Beauty i marce La Roche Posay za przesyłkę i możliwość poznania kolejnych produktów ♥ Balsam Cicaplast Baume B5+ pojawił się w Dermobox'ie, ale pozostałe dermokosmetyki to dla mnie totalne nowości! 

Znacie któryś z produktów? Co najbardziej wpadło Wam w oko?

[Współpraca reklamowa z Pure Beauty.]

4 komentarze:

  1. Bardzo ciekawe kosmetyki 😀

    OdpowiedzUsuń
  2. Te spfy brzmią mega ciekawie. Mam nadzieję, że je zrecenzujesz 😉

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny jest ten zestaw i z przyjemnością będę go testować 😊

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz - sprawia mi on sporo radości! :)
Na wszystkie pytania zamieszczone w komentarzach pod danym postem odpowiadam bezpośrednio pod nimi w komentarzu.

Zapraszam również do pozostania ze mną na dłużej. Będzie mi bardzo miło ♥

Większa część zdjęć zamieszczonych na blogu jest mojego autorstwa (jeśli nie - wyraźnie jest to zaznaczone). Ich kopiowanie jest zabronione! Nie kradnij, jeśli chcesz je gdzieś udostępnić najpierw zapytaj!