Obserwatorzy


Grudzień to magiczny miesiąc, który kojarzy się chyba wszystkim ze świętami. Tak więc razem z dziewczynami biorącymi udział w akcji #Blogerkipolecaja nie mogłyśmy wziąć w tym miesiącu na tapetę innego tematu jak świąteczne prezenty. Myślę, że wiele osób szuka inspiracji, czy pomysłu na prezent dla najbliższych, więc być może nasze posty okażą się przydatne :)
Sama postanowiłam skupić się na zestawach kosmetycznych, których na rynku znajdziemy na prawdę sporo. Zdecydowałam, że przedstawię Wam swoją listę top 5 firm z najciekawszymi  - według mnie zestawami :)
 
 
Chyba nie mogłam zacząć inaczej niż od Bielendy.. Jeśli jesteście ze mną dłużej doskonale wiecie, że jestem ogromną fanką tej firmy :D Miałam okazję używać sporej ilości ich produktów, więc mogę z czystym sercem ogólnie polecić kosmetyki tej firmy. Trzeba jednak przyznać, że w ostatnim czasie wypuściła ona mnóstwo nowych linii, że nie sposób wszystkie wypróbować. Jeśli chodzi o zestawy w ofercie marki znajdziemy jak widzicie zarówno kosmetyki do twarzy jak i do ciała. Seria CBD z olejkiem z konopi (35 zł) w skład której wchodzi krem oraz olejek i linia z miodem manuka (30 zł) z kremem oraz serum do twarzy to chyba najnowsze dzieci marki jeśli chodzi o pielęgnację twarzy. Krem oraz serum znajdziemy także w zestawie z serii Vege Detoks (30 zł), który może być fajną opcją dla fanów wegańskich kosmetyków. Seria Camellia Oil oraz Japan Lift (28 zł), zawierająca kremy do twarzy i pod oczy będzie idealną propozycją dla naszych mam, czy babć. Fresh Juice z kremem do twarzy oraz esencją (38 zł) polecałabym z kolei cerom mało wymagającym. Mają one bowiem piękne zapachy, ale esencja, którą sama miałam jest wyborem bardziej na lato niż zimę, chyba, że stosowałybyśmy ją jako dodatkowy kosmetyk. Do pielęgnacji ciała proponuję Wam zestaw Exotic Paradise (30 zł) z olejkiem do ciała i peelingiem lub Botanic Formuła (35 zł) z mleczkiem oraz peelingiem do ciała. Ostatnia propozycja będzie dobrym wyborem zwłaszcza dla osób, które preferują kosmetyki z lepszym składem :)
Kolejna firma, której zestawy wybrałam to Miya, która jest stosunkowo nową marką. Szczególnie warto zwrócić uwagę na zestaw różany moim zdaniem z odżywczym kremem oraz esencją. Tą drugą aktualnie posiadam i jest na prawdę przyjemna! :) Natomiast krem miałam w innej wersji i mam co do niego mieszane uczucia, ale myślę, że warto samemu wypróbować ich produkty, bo wiele osób je chwali. Zachęcająca jest też cena zestawu - 30 zł w hebe, gdzie sama mgiełka niejednokrotnie tyle kosztuje :) Dostępna jest także wersja tego zestawu o zapachu kokosa, osobiście miałam maseczkę kokosową z tej serii i zapach mnie nieco męczył, więc myślę, że warto przy wyborze brać pod uwagę preferencje zapachowe obdarowywanej osoby. Ostatni zestaw tej marki to Love Glow (38 zł), w skład którego wchodzi serum oraz krem rozświetlający. Na koniec napiszę, że już same opakowania tych zestawów czy nawet kosmetyków są mega urocze i zdecydowanie jak dla mnie zachęcają do zakupu! :D
Jeśli szukamy czegoś w niższej półce cenowej to warto zwrócić uwagę na zestawy Soraya, zwłaszcza te z serii foodie (18-21 zł). Mają one ciekawe formuły, zapachowo też wypadają dobrze. Natomiast najfajniejszym zestawem jest jak dla mnie set z maseczkami do twarzy (16 zł), który sama z przyjemnością bym przygarnęła! :D Seria Naturalnie (26 zł) to idealny wybór dla osób, które preferują naturalne kosmetyki. W jego skład wchodzi krem do twarzy, płyn micelarny oraz maska na tkaninie.
Ostatnie dwie firmy jakie przygotowałam to głównie propozycja dla osób, które zwracają uwagę na  skład kosmetyków. Nacomi dodatkowo oferuje nam produkty o pięknych zapachach kosmetyków. Bardzo fajnym zestawem jest pierwszy od lewej set w skład, którego wchodzą najnowsze kosmetyki do pielęgnacji twarzy, czyli maseczka i pyłek do mycia twarzy oraz peeling arbuzowy (ok. 65 zł), który sama posiadam i pachnie cudownie! :) Kolejne dwie propozycje zawierają już kosmetyki do pielęgnacji ciała (45-50 zł) - peelingi do ciała, masła oraz galaretkę.

Ostatnia propozycja to w sumie już takie kultowe produkty marki Vianek, Biolaven czy Sylveco (ok. 30 zł). W ich ofercie znajdziemy wiele zestawów zawierających serie przeznaczone do różnych typów skóry. Dlatego myślę, że każdy znajdzie coś dla siebie :) To w sumie propozycja idealna dla osób, które zaczynają swoją przygodę z naturalną pielęgnacją i jeszcze nie miały okazji stosować kosmetyki tych firm.

Jestem ciekawa jaki macie stosunek do podarowania takich zestawów jako prezentu? Sama uważam, że to fajna opcja nawet jako dodatek, która jest też bardzo praktyczna - myślę, że nikt nie pogardzi takim zestawem i z przyjemnością go zużyje :)

Na blogach pozostałych dziewczyn biorących udział w akcji znajdziecie wiele innych inspiracji prezentowych! Także jeśli nadal szukacie czegoś na prezent gwiazdowy to zapraszam na blogi pozostałych dziewczyn ♥ Linki do ich blogów znajdziecie poniżej (listę z wpisami, będę aktualizować na bieżąco):

Coś wpadło Wam w oko? Z jakiego zestawu same ucieszyłybyście się najbardziej?

Ps. Ceny podane we wpisie są oczywiście orientacyjne, opierałam się głównie na drogerii hebe, gdzie aktualnie można znaleść większość zestawów na promocji :)

15 komentarzy:

  1. Ale kuszą, nawet sama bym kupiła dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie wybiorę się do Hebe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podobają mi się zestawy z Bielendy i Nacomi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie bielenda byłaby bardzo praktycznym prezentem, bo ją uwielbiam i praktycznie wszystko od nich jest okej. Do Miya się jeszcze nie zabrałam, dawno nie kupowałam kosmetyków ;). Jak dla mnie soraya i nacomi mają najładniejsze wizualnie zestawy. Ogólnie wydaje mi się że zestawy są fajnym pomysłem na prezent. Wtedy jest łatwiej wpisać się w czyjś gust niż kupując jakieś przypadkowe, pojedyncze kosmetyki ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zestawy kuszą:) Coś wybiorę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Firmy prześcigają się w pomysłach na prezenty i muszę przyznać, że ich zestawy są coraz ciekawsze i coraz lepiej opakowane :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bielenda i Miya ma super zestawy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja w zeszłym roku dorwałam ten z Soraya po świętach za jakieś 14 zł, warto :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Bielenda ma tyle nowości, że ciężko byłoby nie wskazać jakiegoś zestawu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zestawem od Nacomi bym nie pogardziła, bo lubię tę markę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mnie się jeszcze podobały zestawy z Clochee, super na prezent! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. A ja się bardzo cieszę z tego, że kilka lat temu zdecydowaliśmy rodzinnie, że nie robimy prezentów dla dorosłych. Zestawy kosmetyczne są teraz co prawda piękniejsze niż kiedykolwiek, ale za to jaka cudowna zrobiła się jakość okresu przedświątecznego bez gonitwy za prezentami dla bliskich i tych dalszych! Dajemy sobie prezenty z mężem, po cichu, a tak poza tym cała seria podarunków leci prosto do tego, kto prawdziwie wierzy w Świętego Mikołaja :). Duża oszczędność pieniędzy i czasu, a któryś z zestawów chętnie kupię dla siebie, na wyprzedażach poświątecznych, bo wtedy lubiane przeze mnie kosmetyki są w naprawdę dobrych cenach :).

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja bym się pewnie ucieszyła z zestawu kosmetyków z Nacomi albo Bielendy :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Nacomi się nie postarało. Te same zestawy były rok temu :( Za to te sety z Miya są bardzo fajne, poza tym bardzo lubię tę markę :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz - sprawia mi on sporo radości! :)
Na wszystkie pytania zamieszczone w komentarzach pod danym postem odpowiadam bezpośrednio pod nimi w komentarzu.

Zapraszam również do pozostania ze mną na dłużej. Będzie mi bardzo miło ♥

Większa część zdjęć zamieszczonych na blogu jest mojego autorstwa (jeśli nie - wyraźnie jest to zaznaczone). Ich kopiowanie jest zabronione! Nie kradnij, jeśli chcesz je gdzieś udostępnić najpierw zapytaj!