Obserwatorzy

Ostatni dzień miesiąca to jak zawsze idealny moment na podsumowania. Tym razem zapraszam Was na przegląd nowości kosmetycznych z minionych dwóch miesięcy

Z racji zapasów starałam się podejść rozsądnie do zakupów i chyba całkiem nieźle mi to poszło. Stan zapasów nieźle się zmniejszyły w porównaniu do początku roku. Bilans między ilością zużyć, a nowości został zachowany na korzyść tych pierwszych :) Nie mniej jednak udało mi się spełnić kilka chciejstw! Oprócz zakupów udało mi się także nawiązać dwie współprace. Mam nadzieję, że zachęciłam do dalszego czytania :D

Jeżeli się nie mylę pierwsze nowości lutego to zestaw do pielęgnacji włosów od Be Natural. Na postawie mojego krótkiego opisu został dopasowany do moich włosów zestaw odświeżający. O szamponie i odżywce pisałam tutaj. Peeling do skóry głowy jeszcze czeka w zapasach na dokładne testowanie :)

W marcowym wydaniu zwierciadła udało mi się upolować w super cenie (8,98 zł) maskę Vianek. Wcześniej miałam okazję poznać wszystkie wersje w saszetkach i zielona oraz fioletowa wersja wypadły najlepiej. Cieszę się więc, że akurat normalizująca wersja wpadła w moje ręce :)

Luty mogę wbrew pozorom nazwać miesiącem uzupełniania moich zapasów. W ostatnim czasie skupiłam się głównie nie zużywaniu zapasów, ale są takie produkty, których mi brakuje np. balsamu. Długo chodziły za mną mazidła Body Boom, więc ucieszyłam się, że udało mi się dorwać masło z tej linii w naturze w super cenie (19,99 zł). W Hebe z kolei na wyprzedaży dorwałam krem do rąk Bielenda (4,19 zł). Najprawdopodobniej go wycofują, więc to ostatni moment na testy! 


Spore zmiany zaszły też w moim zestawie do makijażu, bo skończyło się w sumie.. wszystko na raz :D Puder Wibo (11,49 zł) skusił mnie swoim ładnym opakowaniem. Byłam też ciekawa wykończenia, często było opisywane jako 'mokre' - co nie zdało u mnie do końca egzaminu, bo bardzo szybko się wyświecałam. Długo polowałam na mój ulubiony korektor Lovely, który w Rossmannie można było dorwać za połowę ceny (7,79 zł). Za 3 razem w końcu się mi udało! Także w Rossmannie skusiłam się na niegdyś zachwalany podkład Christian Laurent, akurat był na promocji za bodajże 15 zł.

Maseczki Beauty in the City zdecydowanie nie były zakupem koniecznym, a bardziej zachcianką :D Jako, że jestem fanką masek Tołpa, a ta linia jest produkowana dla Hebe właśnie przez Tołpa to chciałam przetestować wszystkie! Dwie - niebieską i różową dostałam od Sabiny w kalendarzu, więc dokupiłam sobie trzy pozostałe skuszona promocją (2,79 zł/szt.). Już je powoli testuję, więc niedługo będzie zbiorcza recenzja!

W marcu do zakupów starałam się podejść rozsądniej niż w lutym. Skusiłam się m.in. na peeling do twarzy Only Bio (14,99 zł), który miałam na swojej wish liście na rok 2022. Także w Rossmannie kupiłam odżywkę Sally Hansen (12,99 zł), bo obecna się kończyła. Odżywki tej marki to moi ulubieńcy, a ta konkretna jest chyba moim nr 1. Puder ryżowy Ecocera (18,99 zł) to powrót do hitu sprzed kilku lat! Wibo jak wspominałam średnio się spisał, więc 'na już' potrzebowałam czegoś lepszego. 

Nowości kończę super paczką w ramach współpracy ze sklepem Labootik. 

W ramach współpracy mogłam z oferty sklepu wybrać produkty, które chciałabym przetestować. Za moment szczegółowo zdradzę co wybrałam, jednak muszę nadmienić, że oprócz kosmetyków jakie wybrałam w paczce znalazłam MNÓSTWO próbek! Bardzo miły gest, chętnie je zużyję :)

Myślę, że zapachy w nowościach to u mnie rzadki widok. Ostatnio jednak nie miałam czego używać, bo zostały mi same zbyt mocne zapachy powodujące ból głowy :D Na szczęście udało mi się je przekazać dalej, a na ich miejsce wybrałam sobie mgiełkę Mexx Ice Touch. Zapach jest bardzo świeży i jednocześnie delikatny, więc od razu przypadł mi do gustu. Do pielęgnacji włosów wybrałam sobie wcierkę Banfii - kiedyś miałam wersję klasyczną i sprawdziła mi się na tyle, że miałam ochotę do niej wrócić. Tym razem jednak wybrałam łagodniejszą wersję Lady Banfii. Szampon Joanna to kolejne spełnienie chciejstwa. Stacjonarnie tą wersję ciężko dorwać, więc gdy tylko zobaczyłam, że jest dostępna to wylądowała w moim koszyku. Mój kolejny wybór to szczotka Tangle Teezer - poprzednią miałam kilka dobrych lat, więc zdecydowanie nadszedł czas na zmianę :D

Z kategorii pielęgnacji ciała do testów wybrałam jedynie peeling cukrowy Bielenda. Z serii Exotic Paradise miałam już wariant melonowy i był świetny! Miałam ochotę nawet poznać wszystkie warianty, ale póki co wybrałam ten z papają. Mus do twarzy Fluff to kolejne spełnienie kosmetycznego chciejstwa. Chciałam porównać go głównie z musami Laq, które aktualnie także posiadam, więc okazja idealna. Możecie spodziewać się wpisu z porównaniem tych dwóch produktów! :) Na sam koniec zostawiłam dwie perełki od Nature Queen - totalnie nie znam tej marki, a jestem jej bardzo ciekawa. Będzie więc okazja by w końcu poznać jej fenomen :) Na pierwsze testy wybrałam hydrolat lawendowy oraz oczyszczającą maseczkę do twarzy.

W lutym wzbogaciłam się o 12 produktów, a kosmetyczne wydatki wyniosły ok. 75,81 zł. W marcu było to 11 produktów, a wydatki to 46,97 zł

Znacie kosmetyki z moich dzisiejszych nowości? Co najbardziej Was zaciekawiło?

14 komentarzy:

  1. Okazuje się, że trochę produktów znam. Maskę normalizującą aktualnie mam w użyciu i bardzo ją lubię. Będę jeszcze polować na fioletową wersję w tubce. Masło do ciała body boom zdecydowanie uwielbiam i rozumiem wszelki zachwyt na nim. Z kolorówki znam tylko korektor Lovely i muszę powiedzieć, że gdybym dobrała sobie ciemniejszy kolor byłoby idealnie, bo oprócz tego reszta jest naprawdę super. Z nature queen miałam hydrolat lawendowy i dobrze wspominam jego działanie. Zapach już mniej :P Miałam też prawie wszystkie peelingi exotic paradise oprócz różowego i byłam zadowolona. Ciekawi mnie bardzo twoja opinia na temat tego wegańskiego szamponu Joanna oraz maseczki nature Queen.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawe te produkty z Labootik, fajnie, ze dorzucili tyle próbek ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Byłam bardzo ciekawa tego pudru z wibo. Czy już po aplikacji widzisz świetlistość? Czy raczej to satyna, które ultra szybko się wyświeca? Tak jak klikałam na insta, jestem zainteresowana peelingiem onlybio, więc czekam na recenzję. Produktów do twarzy tej marki jeszcze nie miałam. Gratuluję współpracy, dostałaś świetną paczkę! Nie testowałam jeszcze żadnej wcierki banfii, a są tak popularne, że z chęcią dowiem się o niej coś więcej od Ciebie, mojej turbo zaufanej osoby. Szampon z joanny też wydaje się obiecujący. Zapewne gdy sprawdzi się u Ciebie, to u mnie też widzę potencjał :D. Czekam na porównanie fluff z laq. Też się zastanawiałam, czy są do siebie podobne ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojejku jejku ile skarbów 🤩ja to jestem kosmetyczna sroczkq, niektóre produkty wywołują we mnie euforie;( Też ostatnio robie sobie Szlabany na dokupowanie kosmetyków- zwłaszcza do włosów, bo promocja, bo może w końcu trafię na ten jedyny;)

    Udanego testowania!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne nowości! Miałam maseczki Beauty in the City, ale niestety trochę się na nich zawiodłam. Kusi mnie masełko BodyBoom. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kilka kosmetyków znam :) Jak ja lubię gazety z dodatkami :p

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiałam to masło BodyBoom :D super działało i pachniało. O pudrze Ecocery pisałam Ci na insta i to by było tyle z rzeczy, które znam :D
    Szaleję ostatnio z OnlyBio, więc peeling mnie najbardziej interesuje :) ale też peeling Bielendy i mus Fluff (te z laq są ekstra!).

    OdpowiedzUsuń
  8. Kiedyś często kupowałam różne magazyny ze względu na gratisowe kosmetyki. :D Fajna sprawa, bo można je dostać dużo taniej. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Też jak wiesz mam Lady Banfi i powoli zaczęłam ją testować :) Ogólnie bardzo fajny zestaw z tej współpracy. Daj znać jak sprawdza się maseczka Nature Queen :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne nowości 😀 Korektor uwielbiam tak samo ten peeling z OnlyBio 😀 Miłego testowania 😀

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo mnie interesuje wcierka Lady Banfi, ostatnio mam fazę na wcierki ;) I mimo że tak dużo tutaj kosmetyków, to nic nie jest mi znane ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ostatecznie nie wyszło tego wcale tak dużo :D Też skusiłam się na ten dziwny puder Wibo ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz - sprawia mi on sporo radości! :)
Na wszystkie pytania zamieszczone w komentarzach pod danym postem odpowiadam bezpośrednio pod nimi w komentarzu.

Zapraszam również do pozostania ze mną na dłużej. Będzie mi bardzo miło ♥

Większa część zdjęć zamieszczonych na blogu jest mojego autorstwa (jeśli nie - wyraźnie jest to zaznaczone). Ich kopiowanie jest zabronione! Nie kradnij, jeśli chcesz je gdzieś udostępnić najpierw zapytaj!