Obserwatorzy

 W kwestii peelingów do ciała preferuję zdecydowanie mocne zdzieraki. Jednak, gdy w czerwcowej edycji pudełka Pure Beauty zobaczyłam myjący peeling do ciała Efektima ucieszyłam się. Jego zapach to smoczy owoc i arbuz, którego bardzo lubię w kosmetykach. Przypomniałam sobie, że kiedyś przyglądałam się temu produktowi w Rossmannie, ale ostatecznie go nie kupiłam, więc trafiła się idealna okazja by nadrobić zaległości :)

Opakowanie to miękka tuba o kolorowej szacie graficznej. Zamykanie to wygodny zatrzask, chociaż podczas wydobywania produktu trzeba uważać, bo jest on bardzo rzadki. 

Jak pisałam na wstępie nuty zapachowe to smoczy owoc i arbuz. Sama niestety nie wyczuwam arbuza, a bardziej smoczy owoc. Jest to inna odsłona tego owocu niż np. w peelingu Perfecta - bardziej kwaśna. Na lato takie świeże wonie są idealne ;)

Formuła jak wspominałam jest bardzo rzadka i szybko 'ucieka', więc trzeba być uważnym podczas nakładania. W lekko różowej, żelowej konsystencji zostały zatopione malutki białe i czarne drobinki (te drugie w mniejszej ilości).

W kontakcie z wodą peeling lekko się pieni. Drobinki zdzierające zdecydowanie są delikatne i bardziej masują skórę niż złuszczają martwy naskórek. Sama oczekuję mocniejszego działania od peelingów, więc produktu Efektima używam na zmianę z żelem pod prysznic co kilka dni. Nie podrażnia skóry, więc bez obaw mogę stosować go kilka razy w tygodniu. Po jego użyciu skóra jest oczyszczona, delikatnie wygładzona i miękka. 

Myjący peeling do ciała Efektima jest dla mnie produktem łączącym działanie żelu pod prysznic i peelingu do ciała. Jest dobrą odskocznią od mocniejszych peelingów i idealną opcją do zabrania w podróż - zamiast 2 produktów zabieramy jeden :) Kupicie go najłatwiej w internecie, gdzie jego cena to ok. 13 - 14 zł.

Znacie ten produkt? Jak sprawdził się u Was?

[Współpraca reklamowa z Pure Beauty.]

4 komentarze:

  1. Miałam inną wersję zapachową i był fajny. Czasami zdarza się, że mam ochotę na peelingi myjące i wtedy efektima jak dla mnie jest absolutnie wystarczająca. Przyjemnie pachnie, działa jak każdy inny peeling myjąca, a jednocześnie jest dość tania. Jak dla mnie idealnie 😁

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam go i latem bardzo przyjemnie się go używa :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz - sprawia mi on sporo radości! :)
Na wszystkie pytania zamieszczone w komentarzach pod danym postem odpowiadam bezpośrednio pod nimi w komentarzu.

Zapraszam również do pozostania ze mną na dłużej. Będzie mi bardzo miło ♥

Większa część zdjęć zamieszczonych na blogu jest mojego autorstwa (jeśli nie - wyraźnie jest to zaznaczone). Ich kopiowanie jest zabronione! Nie kradnij, jeśli chcesz je gdzieś udostępnić najpierw zapytaj!