Obserwatorzy

 W czerwcu 2022 r otrzymałam swój pierwszy box od Pure Beauty, więc w tym miesiącu minęło 2 lata mojej współpracy z marką ♥ Jestem na maksa wdzięczna, bo to zdecydowanie moja najlepsza współpraca blogowa dzięki, której mogłam poznać mnóstwo wspaniałych kosmetyków. 

Podobnie jak rok temu wyczekiwałam na moją 'rocznicową' czerwcową edycję, ciekawa co tym razem znajdę w środku. Już jej zapowiedź wywołała moją ekscytację jako fanki owocowych zapachów w kosmetykach. Szata graficzna podobnie jak nazwa - Fruit Mood, zapowiadała właśnie taką zawartość :D Czy tak było? Już pokazuję co znalazłam w środku :)

PACHNĄCA SZAFA OLEJEK ZAPACHOWY POMARAŃCZA

Zaczynamy od czegoś niekosmetycznego. Olejek wypełnił pięknym pomarańczowym zapachem całe pudełko, więc na pewno podobnie będzie z wnętrzem domu. Można go używać do dyfuzora, kominka, kaloryferowego nawilżacza lub na kwiatowy susz. 

Cena sugerowana: 7,39 zł/10 ml

STARS FROM THE STARS GALAKTYCZNY TONIK - ESENCJA SPACE FACE COSMIC MIST

Z tej kosmicznej serii miałam piankę do mycia twarzy i była całkiem fajna, więc z chęcią poznam ten tonik. Ma przywracać skórze właściwy poziom pH, odświeżać i nawilżać. Co ciekawe można go również używać jako fixer utrwalający makijaż, więc to produkt 2 w 1. Jestem go ciekawa, bo bardzo lubię toniki z atomizerem dozującym drobną mgiełkę :)

Cena sugerowana: 19,99 zł/100 ml

ACERIN COOL FRESH SPRAY CHŁODZĄCY DO NÓG

Coś idealnego na lato, ale i nie tylko! Pielęgnuje i chłodzi skórę, przynosząc lekkość i odprężenie. Spray polecany jest do codziennej pielęgnacji zmęczonych nóg w trakcie podróży, podczas upałów, ale i przy stojącym lub siedzącym trybie pracy. Sama myślałam ostatnio o tego typu produkcie, więc Pure Beauty chyba czyta mi w myślach :D

Cena sugerowana: 17,90 zł/150 ml

#acerin #pielęgnacjastóp 

BIOLIQ DERMO OLEJEK CICA NA BLIZNY I ROZSTĘPY

Rozjaśnia blizny i rozstępy zmniejszając ich widoczność. Spłyca blizny i zmniejsza ryzyko wystąpienia rozstępów w trakcie ciąży, a oprócz tego poprawia elastyczność i sprężystość skóry. Mi ten produkt się nie przyda zarówno ze względu na przeznaczenie jak i formułę - poszukam mu nowego właściciela.

Cena sugerowana: 34,50 zł/30 ml

EFEKTIMA DRAGON FRUIT BODY PEELING EKSPLOZJA ENERGII

Co prawda na co dzień preferuję mocniejsze peelingi, ale ten będzie miłą odmianą. Ciekawi mnie ze względu na ciekawe połączenie zapachowe - smoczego owocu i arbuza. Już wylądował w mojej łazience, więc spodziewajcie się recenzji :)

Cena sugerowana: 13,99 zł/200 ml

NEO MAKE UP PEELING DO UST LOVE MY LIP SCRUB RASPBERRY 

Kolejny owocowy produkt w box'ie, czyli malinowy peeling do ust. Sama po tego typu produkty częściej sięgam zimą, kiedy moje usta są bardziej wymagające i borykam się ze suchymi skórkami. Z tego względu poczeka na swoją kolej :)

Cena sugerowana: 29,99 zł/7,5 g

ALOESOVE BLUE SERUM OKLUZYJNE DO TWARZY

Jak wiele razy wspomniałam zawsze cieszę się, gdy w pudełkach pojawiają się produkty Sylveco. Szczególnie jak są to nowości tak jak teraz :) Z linii Aloesowe miałam tylko żel pod oczy ze standardowej - zielonej serii, a w zapasach czeka żel pod prysznic. Teraz do niego dołącza serum do twarzy z nowej niebieskiej linii. Co prawda tego typu produktów mam sporo w zapasach, ale w końcu przyjdzie na niego pora :D

Cena sugerowana: 59 zł/30 ml

RIMMEL ROZŚWIETLAJĄCA PALETKA DO KONTUROWANIA TWARZY 3W1

Cieszę się, że w pudełkach regularnie pojawiają się produkty Rimmel. Ostatnio były to nowości marki, a teraz kultowa paletka do konturowania twarzy 3 w 1. Zawiera: delikatny puder z drobinkami do rozświetlenia, bronzer do konturowania i róż z drobinkami dla nadania koloru i uwypuklenia. Fajny kompaktowy produkt z 3 produktami w 1 miejscu. Sama używam jedynie rozświetlacza, więc poszukam mu właściciela, który lepiej wykorzysta jego potencjał :)

Cena sugerowana: 42,99 zł/20 g

HIMALAYA AJUWEDYJSKA PASTA DO ZĘBÓW DENTAL CREAM Z NEEM I GRANATEM

Pasta to ten typ produktu, który zawsze się przyda, więc ucieszyła mnie jej obecność. Zwłaszcza, że lubię pasty tej firmy. Zawiera granat, więc idealnie pasuje do owocowego motywu tej edycji :D

Cena sugerowana: 15,99 zł/100 g

OHORA HYBRYDA W NAKLEJKACH 

Dopiero niedawno dowiedziałam się o istnieniu czegoś takiego jak lakier hybrydowy w naklejkach :D Jeśli ktoś używa hybryd to jest to coś idealnego dla niego. Zawiera aż 30 naklejek, a do tego 2 waciki z odtłuszczaczem do przygotowania płytki, drewniany patyczek i pilnik. Wystarczy lampa i można zabrać taki zestaw np. na wakacje :) Jest to produkt wymienny - w box'ie można było otrzymać losowo wybrany kolor.

Cena sugerowana: 59,90 zł/zestaw

Dodatkowo z kodem: PBB06 od 14.06 do końca lipca na stronie www.mcdi.pl kupisz lampę UV OHORA z 50% rabatem!

QF DECARE WODA KOKOSOWA Z ACAI I KOLAGENEM

Może Was zaskoczę, ale nigdy nie piłam wody kokosowej! Dzięki Pure Beauty mogłam zrobić to pierwszy raz i przyznam, że inaczej sobie wyobrażałam ten smak. Z pewnością nie był to kokos, smak był.. bardzo dziwny :D Podejrzewam, że to przez kolagen w składzie. 

Cena sugerowana: 6,29 zł/320 ml

ZIAJA EKSPRESOWA ODŻYWKA DO WŁOSÓW Z KOFEINĄ

Jeśli się nie mylę to Ziaja pojawia się w pudełkach Pure Beauty po raz pierwszy. Nowe marki zawsze mnie cieszą, a po Ziaję sama sięgam rzadko. Zwłaszcza jeśli chodzi o produkty do pielęgnacji włosów. Chyba nie miałam żadnego, więc chętnie przetestuję tą odżywkę. Ciekawi mnie zwłaszcza jej ananasowy zapach!

Cena sugerowana: 6,80 zł/100 ml

BIOKAP BELLEZZA ODŻYWKA GŁĘBOKO NAWILŻAJĄCA 

Markę Biokap znam właśnie z box'ów i bardzo dobrze sprawdza się na moich pasmach, więc chętnie sprawdzę i tą odżywkę. Ma ona niewielką pojemność 50 ml, więc jest idealna do zabrania w podróż :)

Cena sugerowana: 18,90 zł/50 ml

GLYSKINCARE FOR BODY & HAIR ŻEL DO MYCIA CIAŁA I PRÓBKA MASŁA DO CIAŁA NAWILŻENIE

Kolejna nowa marka w tej edycji! Bardzo mnie ciekawi i w sumie odrobinę żałuję, że to miniatury :D Ale za to będą idealne do zabrania na wakacje! Żel ma łagodny skład i przywraca skórze prawidłowy poziom nawilżenia. Zapach ma być drzewno - owocowy - jestem go bardzo ciekawa!

Cena sugerowana: 20,99 zł/250 ml. W boxie travel size o pojemności 50 ml.


 Czerwcowa edycja Fruit mood została idealnie dopasowana do lata i czasu wakacyjnych wyjazdów. W środku znalazły się miniatury i mniejsze kosmetyki o niewielkich pojemnościach. Wśród zawartości było: 4 kosmetyki do ciała (+próbka), 3 do twarzy, 2 do włosów, 2 z kategorii kolorówka, 1 produkt do pielęgnacji jamy ustnej, 1 do domu i 1 do picia.

Zawartość była bardzo różnorodna, jednak całościowo box oceniam nieco gorzej niż poprzednie edycje. Niektórych produktów nie używam/nie są one dopasowane do moich potrzeb, więc przekażę je komuś, kto lepiej je wykorzysta. Jednak sporo kosmetyków przypadło mi do gustu, a do TOP 3 tej edycji trafiają: żel i próbka masła Glyskincare, peeling Efektima i odżywka Ziaja. 

Wartość tej edycji jak zawsze przewyższała cenę box'a. Pudełko możecie zamówić na stronie Pure Beauty już za 114 zł, a wartość kosmetyków to ok. 338 zł!

Jak oceniacie tą edycję? Co najbardziej przypadło Wam do gustu?

[Współpraca reklamowa z Pure Beauty.]

7 komentarzy:

  1. Miałam kiedyś tę paletkę Rimmel

    OdpowiedzUsuń
  2. Coraz fajniejsze są zawartości boxów, w sumie oprócz peelingu do ust, u mnie to zbędny produkt, użyłabym wszystko, fajnie dobrane kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To już dwa lata? O rany! Jak szybko zleciało. Ogromne gratulacje tej współpracy, bo bardzo lubię oglądać Twoje posty z tej serii. Olejek to coś fajnego, choć tego typu rzeczy wolę używać w chłodniejszych miesiącach. Ja to ogólnie sporo toników stosowałam może nie jako fixer, ale jako produkt na makijaż do zmiękczenia efektu pudru. Zimą przy przesuszonej skórze, żeby nie wyglądać jak sahara to ratowałam się tonikami. Bo niestety w drogerii mało typowych mgiełek z fajnym aplikatorem dedykowanych makijażowi. Teraz dopiero ta Maxineczki mnie zadowoliła. Spray do stóp wydaje się serio świetnym pomysłem na lato. Aż sama bym coś takiego przetestowała. Olejku na rozstępy jakoś nie jestem ciekawa. Miałam jeden i nie dawał za bardzo efektów. No na recenzję tego peelingu efektima czekam bardzo. Miałam inną wersję zapachową i z chęcią porównam odczucia. Peeling do ust ekstra. To serum trochę mniej mnie ciekawi jakoś. Paletka z rimmela ma super odcienie. Może nie szukaj nowego właściciela tylko sama popróbuj się z bronzerem i różem 😁 taki challege ode mnie 😂. Pasta do zębów zawsze się przyda. Te naklejki hybrydy już mi mignęły w necie, ale ja mam dwie lewe ręce do tego typu rzeczy. Ja wodę kokosową próbowałam, ale to też nie mój smak. Wolę zwykłą wodę. Odżywki do włosów są okej, zawsze się je zużyje. Marki tych miniatur w ogóle nie znam. Mi się box podoba i myślę, że to była mocna edycja ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe kosmetyki, piękne zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluje owocnej 2 letniej współpracy z Pure Beauty :) Oby tak dalej! Co do zawartości to grafika jak zawsze sztos nad sztosami! Co do zawartości najbardziej ciekawią mnie następujące kosmetyki: peeling z Efektimy, serum do twarzy z Aloesove oraz odżywka do włosów z Ziaji 😉 Udanych testów!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz - sprawia mi on sporo radości! :)
Na wszystkie pytania zamieszczone w komentarzach pod danym postem odpowiadam bezpośrednio pod nimi w komentarzu.

Zapraszam również do pozostania ze mną na dłużej. Będzie mi bardzo miło ♥

Większa część zdjęć zamieszczonych na blogu jest mojego autorstwa (jeśli nie - wyraźnie jest to zaznaczone). Ich kopiowanie jest zabronione! Nie kradnij, jeśli chcesz je gdzieś udostępnić najpierw zapytaj!